Pobierz opowiadanie "Taniec ze Śmiercią"

piątek, 28 października 2016



Pobierz opowiadanie:

Wybrałem ten tekst na blogowy debiut, ponieważ uważam, że poszło mi całkiem dobrze. Mimo, że przez ostatni tydzień pracowałem nad poprawianiem tego opowiadania, mogę się założyć, że znalazłoby się coś, co przeoczyłem. Jak mawiał Stephen King, dopóki autor żyje i jest zdolny pracować, zawsze znajdzie w swoich tekstach coś, co można udoskonalić.
Niemniej jednak, chętnie podzielę się z Tobą moją pracą. Zostawiam Ci ten tekst z wiarą, że czytając go, choć przez chwilę będziesz się dobrze bawić.
*** 

Należałoby jeszcze wspomnieć o czym jest ów tekst. Najprościej mówiąc, "Taniec ze Śmiercią" opowiada o chłopcu, który oddalił się od domu i po zmroku spotkał na swojej drodze Kostuchę. Podczas pisania, inspirowałem się piosenką Iron Maiden. Czy ktoś zna "Dance of Death"?

Dobrych dni i spokojnych nocy.

Mateusz Maludziński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Copyright © 2016. Finanse pod lupą.
Design by Herdiansyah Hamzah. & Distributed by Free Blogger Templates
Creative Commons License