List do czytelnika

poniedziałek, 10 października 2016

List do Czytelnika



Witam Cię, mój drogi Potencjalny Czytelniku.
Nie wiem jak tu trafiłeś - wielu z was na pewno dostało się tutaj przez przypadek, zaś inni chcieli poznać moje opowiadania. Jednak niezależnie od tego kim jesteś, mam nadzieję, że czytając moje opowieści, będziesz się dobrze bawił (może nawet tak dobrze jak ja, kiedy je tworzyłem).

Większość tekstów, które się tu pojawią, pisałem przy drzwiach zamkniętych i jeszcze nikt prócz Ciebie do nich nie zaglądał. W takim układzie czuj się poproszony o zrecenzowanie tego, co stworzyłem. W końcu, między innymi, po to zdecydowałem się publikować.

Mam świadomość, że zgadzam się w ten sposób na krytykę jak i pochwałę. Niezależnie od tego, jaki głos będzie królował na tym blogu, postaram się wyciągać wnioski na przyszłość. Będę bezustannie poprawiał moje teksty i szkolił się w rzemiośle, które od tak dawna jest moją największą pasją i wielką miłością.


Radosnych dni i spokojnych nocy.


FELIETONISTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Copyright © 2016. Finanse pod lupą.
Design by Herdiansyah Hamzah. & Distributed by Free Blogger Templates
Creative Commons License